【Unite Tokyo 2018】基調講演

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May 08, 18

スライド概要

講演者:大前 広樹(ユニティ・テクノロジーズ・ジャパン合同会社)

こんな人におすすめ
・Unityを利用している、あるいは利用を検討している全ての方

受講者が得られる知見
・Unityのビジョンや最新機能、新しい発表など、これからのUnityについての総括的な知見

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リアルタイム3Dコンテンツを制作・運用するための世界的にリードするプラットフォームである「Unity」の日本国内における販売、サポート、コミュニティ活動、研究開発、教育支援を行っています。ゲーム開発者からアーティスト、建築家、自動車デザイナー、映画製作者など、さまざまなクリエイターがUnityを使い想像力を発揮しています。

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各ページのテキスト
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69% 74% Oculus Rift HTC Vive 87% 91% Gear VR HoloLens

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50% of the world’s mobile games are made with Unity

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LinkedIn’s 2017 U.S. Emerging Jobs Report 1. Machine Learning Engineer 6. Full Stack Engineer 2. Data Scientist 7. Unity Developer 3. Sales Development Representative 8. Director of Data Science 4. Customer Success Manager 9. Brand Partner 5. Big Data Developer 10. Full Stack Developer

10.

1.5X Unity Pro Developer in Japan, in 2017

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日本語版 Editor (preview) 2018.1 Available Today

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Scriptable Render Pipelines

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size speed

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Unity is everywhere you want to be.

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Small runtime Asset optimization

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Playable Ads Games in messaging

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Automotive Solutions

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From game engine…

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…to real-time development platform Automotive Architecture, Engineering, Construction Aerospace, Defense Agencies, Consultancies

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Automotive design from this…

48.

To this… Real-Time Design and Visulization.

49.

To this… Real-Time Design and Visulization.

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The challenge

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Evolution

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500ms

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Performance by Default

72.

Data Layout Game Object Entity Component System

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Multicore Single-threaded performances Number of cores 1990 2018

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Multi-threading

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Burst

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200,000 Objects simulated in C# on 8 coreCPU Single thread 988 ms 123 ms Multi-threaded Multi-threaded with Burst 8.5 ms

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Connected Games

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One way of writing code

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Try simply

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30 minutes

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Entity Component System and Burst compiler

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Sylvio Drouin Vice-President Research Labs @SylvioD

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未来予測

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未来予測 ‘創る’ と ‘遊ぶ’ という概念は ひとつになる

90.

未来予測 オーサリングは 意図によって発生する。

91.

未来予測 クリエイターは 目の前に広がる鮮やかな世界や キャラクターとのインタラクションを 見るために、機械と会話する。

92.

未来予測 だれもが創り、学び そして遊べるようになる。

93.

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94.

Theoretical research Unity products evolution Applied research Academia & Industrial collabs 基礎研究 プロダクトの進化 応用研究 産学連携

95.

Principles 原理原則

96.

より簡単に、より良くするか? より多くのストーリーテラー / 開発者 / クリエイ ター に力を与えるか? Unityとコミュニティの未来にいい影響を与える か?

97.

より簡単に、より良くするか? より多くのストーリーテラー / 開発者 / クリエイ ター に力を与えるか? Unityとコミュニティの未来にいい影響を与える か?

98.

より簡単に、より良くするか? より多くのストーリーテラー / 開発者 / クリエイ ター に力を与えるか? Unityとコミュニティの未来にいい影響を与える か?

99.

Academia Collaborations Advanced Theoretical Graphic Research Advanced Authoring Research 研究領域 2018 Advanced AI Research Deep Learning Content Authoring Humans Project Smart Authoring Technologies Machine Learning Inference on the GPU

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@unity3Dla bs

101.

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Public Release, October 2018 Create your own packs and games